Více bezpečí pro firemní informace
Zaměstnavatele dnes trápí obavy, aby jejich zaměstnanci z firmy nevynesli důvěrná data o zákaznících, smlouvách apod. Bojí se, že se důvěrný e-mail nebo dokument dostane do nesprávných rukou, že přijdou o důležité firemní informace či data, nebo že se při výpadku IT zastaví obchod, průběh zakázek, výroba či dokonce chod celé firmy. Řada firem se navíc stále obává svěřit svá firemní data do cloudu.
Tyto obavy eliminuje koncept Office 365, který přináší dostatečné zabezpečení firemních informací. Citlivé informace a dokumenty neuniknou z firmy tak jednoduše jako dříve, firemní systémy poběží spolehlivě v režimu 365/24/7, ať se děje cokoli. Nikdy nepřijdete o svá data,v podstatě jsou zabezpečena tak robustně, jak si žádná ze středních či menších firem v rámci interní infrastruktury reálně nemůže dovolit.
Office 365 tedy všem uživatelům umožňuje bezpečně vytvářet obsah a spolupracovat na něm odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.Ať pracujete v kanceláři nebo na cestách, získáte sadu známých špičkových nástrojů pro produktivnější práci. Aplikace Office 365 se každý měsíc aktualizují o exkluzivní funkce a vylepšení zabezpečení a umožňují s kýmkoli vytvářet, upravovat a sdílet dokumenty v reálném čase.
Zrychlete firemní komunikaci a spolupráci
Office 365 podporuje rychlou firemní komunikaci. Konkurence je stále více a rychlost také může pomoci se s ní vypořádat. Office 365 umožní, aby firmou nekolovalo více verzí stejných dokumentů, které zaměstnancům ubírají čas a někdy také vytvářejí chyby, může zrychlit například přípravu nabídek a smluv. Firemní dokumenty budete mít kdykoli po ruce a vždy najdete, co hledáte. Zásadně zrychlíte reakci na požadavky zákazníků, díky jednomu místu pro sdílení informací budou vaše týmy produktivnější.
V rámci Office 365 existuje celá řada aplikací, které efektivitě a rychlosti firemní práce významně pomáhají. Outlook se stal přirozeným „řídícím pultem“ pro komunikaci produktivního zaměstnance, který musí být dostupný kdekoli a kdykoli. OneDrive je zase elegantním pomocníkem pro sdílení firemních dokumentů a informací a spolupráci nad nimi. Pomocí nástrojů To-Do či Planner lze skvěle plánovat a řešit osobní či týmové úkoly. Aplikace Teams zefektivňuje nástroje Office 365 pro komunikaci a spolupráci v týmu povyšuje na další úroveň. Přináší produktivitu pro zaměstnance, kteří potřebují spolupracovat jak v „desktop“ prostředí kanceláře, tak v „terénu“ s využitím mobilních zařízení. Jedná se o opravdové centrum týmové práce, komplexní řešení pro chat a online schůzky. Hostuje audio konference, videokonference nebo webové konference, chatovat je možné s kýmkoli uvnitř firmy i mimo ní. Je dokonale propojena s oblíbenými aplikacemi, jako jsou Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint, Power BI a další.
Je toho opravdu hodně, co aplikace Teams a v podstatě celé řešení Office 365 zvládne a byla by škoda nepovědět si více o některých aplikacích základních komponent. Proto připravujeme pokračování tohoto článku do příští Elity.