Loading...

pleAzureStack
by DataSpring

Od letošního září přichází společnost DataSpring, profesionální poskytovatel cloudových a IT služeb, se zcela automatizovaným prostředím cloudu provozovaným ve vlastním Tier III datovém centru v České republice na platformě Microsoft Azure Stack. Řešení, které se v nabídce DataSpring jmenuje pleAzureStack, představuje pomyslný most mezi „velkým“ Microsoft Azure a lokálním IT prostředím zákazníka.

pleAzureStack by DataSpring

Je ideálním řešením pro všechny organizace, které jsou zvyklé využívat platformu Microsoft Azure a zároveň je pro ně důležité umístění dat v České republice z důvodu legislativních požadavků či lokální konektivity.

PleAzureStack je ideální volbou také pro všechny zákazníky, kteří potřebují provozovat hybridní cloudové služby v rámci ekosystému Microsoft. Využívané služby mohou jednoduše přesouvat mezi jednotlivými prostředími bez nutnosti jakékoliv úpravy zákaznických aplikací. Problémem není ani částečný přesun firemního IT do cloudu a ponechání části fyzicky v prostorách organizace. Také na to je řešení připraveno.

Pro ty, kteří již znají prostředí Microsoft Azure, bude obsluha nového pleAzureStack jednoduchá. Nabízí totiž identické grafické prostředí jako Azure. Po přihlášení do systému mají uživatelé k dispozici stejný vzhled, samoobslužnost a škálovatelnost. PleAzureStack používá rovněž stejné rozhraní API, kódy a komponenty, proto je ideální pro vývojáře, kteří se jednoduše připojí přes programovací nástroje.

Nespornými výhodami služby pleAzureStack, oproti originální verzi od Microsoftu, je obchodní model zpoplatňování odchozích dat z cloudu a konektivita. Pokud zákazník pracuje s velkým množstvím přenášených dat do cloudu, kdy cloudovým prostředím rozumíme pleAzureStack a z něj, neplatí za odchozí data žádné další poplatky. Naopak ve veřejných cloudech, ať už se jedná o Microsoft, ale také Amazon Web Services, se za odchozí provoz platí. Důležitou součástí řešení pleAzureStack je bezpečnost, ať již z pohledu ukládání dat do jiné lokality anebo monitoringu provozu zákaznického prostředí. Service desk i customer care jsou vystavěny tak, aby se zákazník či partner na druhé straně domlouval s živým expertem, kterému může v případě požadavků, problémů či konzultací zavolat.

Z dalších služeb mohou zákazníci očekávat kompletní Market Place pro Azure Stack. Ten obsahuje širokou škálu služeb, pro které Microsoft vydává pravidelně každý měsíc nové aktualizace, které mimo jiné přinášejí nové funkce. Mezi nimi jsou zástupci z oblastí kontejnerových řešení, AI, Hadoop, IoT, služby z oblasti bezpečnosti, tvorby webů, databází a programování.