Aby bylo možné naplnit cíle projektu, řešení muselo poskytnout plné propojení dat o produktech, objednávkách i zákaznících a jejich správu. Tyto parametry nejlépe splňovaly zvolené technologie Sitecore XP jako Digital Experience Platform a Microsoft Dynamics 365 Business Central pro ERP. Co to všechno obnášelo?
SPRÁVA PRODUKTOVÉHO PORTFOLIA
Produktový katalog a popis parametrů jednotlivých produktů, a to včetně obrázků, může administrátor sám spravovat v Microsoft Dynamics 365 Business Central. Tím se odstraňuje problém s rozdílností informací v ERP a na e-shopu a správa produktového portfolia je efektivní. Microsoft Dynamics 365 Business Central navíc jednou denně generuje ceník produktů, který zohledňuje i nastavení případných množstevních slev.
POROVNÁNÍ PRODUKTŮ A 3D ZOBRAZENÍ
Pro lepší představu zákazníka disponuje nový e-shop 3D zobrazením. Když zákazník uchopí produkt a pohybuje myší, vidí ho ze všech stran. Protože jednotlivé produkty čerpadel Pumpa mají řadu variant, jejich prezentace v e-shopu není jednoduchá. Z toho důvodu vznikl přehledný srovnávač, který zákazníkům pomůže zvolit ten nejvhodnější výrobek, a to vše z webového prohlížeče.
UŽIVATELSKÝ ÚČET
Pro zlepšení nákupního zážitku a budování vztahů se zákazníky e-shop samozřejmě disponuje uživatelským účtem a snadnou registrací. Každý registrovaný uživatel tak má přehled o historii objednávek a všechny dokumenty spojené s nákupem na jednom místě. Uživatelský účet je propojen s ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central a není nutná dodatečná synchronizace dokumentů. V momentu vytvoření dokumentu v ERP se automaticky zobrazí i v uživatelském účtu.
NÁSTROJE PRO MARKETÉRY
Díky zvolené platformě Sitecore XP dostávají marketéři do rukou nástroje, které pomáhají budovat spokojenou zákaznickou základnu. Můžou vytvářet segmenty svých zákazníků dle jejich chování v e-shopu a následně na ně cílit své marketingové aktivity – například zasláním personalizovaného e-mailu. Realizovat je to navíc možné bezobslužně pouze na základě dat a načasování díky modulu „marketingová automatizace“.
INFORMACE O STAVU OBJEDNÁVEK
Prostřednictvím dat získaných z Microsoft Dynamics 365 Business Central dostane zákazník po objednávce pomocí notifikací a automatických e-mailů informace o stavu objednávky. Jelikož e-maily odchází automaticky, odpadá práce spojená s administrativou.