ARICOMA, za kterou stojí skupina KKCG, tak získá příležitost vstoupit na rychle rostoucí trh reklamních a marketingových technologií. „Akvizice společnosti Clearcode představuje pro skupinu ARICOMA Group významný krok a dokonale zapadá do našich plánů expandovat na nové, dynamické trhy po celé Evropě. Polsko představuje jeden z největších trhů v regionu střední a východní Evropy a Clearcode zde má vynikající pozici,“ říká Ludovic Gaudé, vedoucí Oddělení vývoje softwaru na zakázku ve společnosti ARICOMA Digital, která je součástí skupiny ARICOMA.
Jako společnost zabývající se vývojem softwaru, která se specializuje na AdTech a MarTech, jsme jednou z mála společností, které mají zkušenosti a znalosti potřebné k navržení a vybudování komplexních technologií, které pohánějí programatickou reklamu a digitální marketing. Díky této akvizici jsme přesvědčeni, že se rychle staneme jedničkou mezi společnostmi zabývajícími se vývojem AdTech a MarTech v Evropě a USA. Nová spojení, která vytvoříme jako součást skupiny ARICOMA Group, nám umožní nabídnout našim klientům více služeb, zejména v oblasti zpracování dat, datové vědy a strojového učení, které hrají stále větší roli v programatické reklamě a digitálním marketingu,“ vysvětluje Tomasz Chmielewski, provozní ředitel společnosti Clearcode.
Společnost Clearcode má sto zaměstnanců a její loňské tržby činily přibližně 170 milionů korun. ARICOMA získává ve společnosti po lednové akvizici 100% podíl. „Jsme nadšeni, že se připojujeme ke skupině ARICOMA. Rozhodnutí nechat se převzít bylo pro nás samozřejmou volbou. Tato akvizice razantně podpoří naše růstové plány v příštích několika letech. Být součástí skupiny ARICOMA bude pro Clearcode znamenat více obchodních příležitostí a rychlejší expanzi na nové trhy a do nových odvětví,“ říká Piotr Banaszczyk, generální ředitel společnosti Clearcode.
Spolu se 100 odbornými pracovníky firmy Clearcode bude skupina ARICOMA nyní sestávat z 10 společností s konsolidovaným obratem přesahujícím 340 milionů eur a s více než třemi tisíci zaměstnanci.