Loading...

Démos trade:

rychle a dostupně pomocí hybridního řešení

Zákazník

Démos trade

Odvětví

Nábytkářství

Země

Česká republika

Cíle

Implementace nového podnikového informačního systému a nalezení nového, silného a stabilního poskytovatele infrastrukturálních služeb.

Použité
technologie

Virtuální privátní datové centrum (vPDC)

Společnost Démos trade je největším dodavatelem materiálů pro výrobu nábytku v České republice. V jejím portfoliu najdete plošné materiály, nábytkové hrany nebo kování od předních světových výrobců i vlastní obchodní značky Strong a Tulip. Opírá se o více než dvacetiletou historii, moderní podobu provozoven a vzorkoven a více než 700 zaměstnanců, kteří se starají o zákazníky nejen u nás, ale také na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zároveň je to firma, která neustále inovuje. Už před časem spustila online prodejní portál Démos24Plus a snaží se neustále vylepšovat logistiku. Jen pro dokreslení: v jejích vysokokapacitních skladovacích prostorách jsou desetitisíce skladových a objednávkových položek, které nepřetržitě míří k výrobcům nábytku, bytovým architektům, drobným živnostníkům nebo do velkoobchodů.

Na začátku roku 2020 se společnost rozhodla implementovat svůj nový podnikový informační systém a součástí tohoto rozhodnutí byla také potřeba najít nového, silného a stabilního poskytovatele infrastrukturních služeb. Oslovila poskytovatele z řad korporátních firem (Microsoft, Google) i českých firem, které již s poskytováním cloud služeb mají dlouholeté zkušenosti. Po pěti měsících výběrového řízení padla volba na AC CLOUD, poskytovaný společností Cloud4com.

Bezproblémový „big bang“

„Kromě ceny a komplexnosti služeb pro nás, jak jsme se později dozvěděli, rozhodlo také férové jednání. Od prvopočátku jsme nic nezamlčovali, naopak jsme upozorňovali na řadu úskalí provozu a licencí. Zároveň jsme Démos trade nikam netlačili – využili jsme jejich současných licencí a zvolili jsme hybridní řešení, které je postaveno jak na klasickém cloudovém virtuálním privátním serveru, tak také na dedikovaných serverech, na nichž společnost provozuje licence. Migrace na naši platformu proběhla bezproblémově, protože všechno bylo velmi dobře připraveno od nás i ze strany zákazníka. Byl to takový „big bang“ a žádný výpadek v podstatě nenastal,“ říká Pavel Ševčík, business development manager Cloud4com.

Jeho slova potvrzuje i Petr Pochodaj, který v Démos trade vede ICT tým. „Kromě bezproblémového chodu po technické stránce já osobně oceňuji komunikaci s oddělením podpory, kde je patrný zásadní rozdíl oproti původnímu poskytovateli, a dále možnost průběžně konzultovat nové nápady či změny a uvádět je velmi rychle do praxe. Možnost vše si nastavit svépomocí v přehledné webové konzoli Virtix je pro nás výrazným posunem ve schopnosti spravovat si celé prostředí.“

Plaťte jen za to, co využíváte

Služby AC CLOUD umožnily představitelům Démos trade řídit si veškerou infrastrukturu a služby prostřednictvím samoobslužného portálu, ve kterém neustále vidí transparentní monitoring a reporting poskytovaných služeb, včetně požadovaného billingu. Neustále tak znají náklady na provozovanou infrastrukturu v reálném čase – a mohou služby rozšiřovat i snižovat podle aktuálního vývoje byznysu, aniž by jim hrozily další poplatky či sankce.

Služba je poskytovaná v modelu „platíte pouze za to, co skutečně potřebujete a využíváte“, včetně možnosti servery zaparkovat a nic za ně neplatit. AC CLOUD zároveň garantuje vysokou dostupnost služeb 99,999 %, s maximálním výpadkem pěti minut v průběhu roku. V řádech minut má Démos trade garantováno také nasazení potřebné infrastruktury. Součástí služby je ale také možnost šifrování zákaznických dat a jejich umístění ve dvou datových centrech v České republice. Infrastruktura je certifikována pro provoz SAP S/4. „Velkou výhodou je variabilita. Řešení není předpřipravený box, ale balíček služeb a řešení, ve kterých je všechno flexibilní a kde jsme schopni reagovat na požadavky zákazníků a realizovat jim vše na míru,“ uzavírá Petr Ševčík.

„Kromě bezproblémového chodu po technické stránce já osobně oceňuji komunikaci s oddělením podpory, kde je patrný zásadní rozdíl oproti původnímu poskytovateli, a dále možnost průběžně konzultovat nové nápady či změny a uvádět je velmi rychle do praxe.“

PETR POCHODAJ
ICT specialista Démos trade

Přínosy

  • Samostatné řízení infrastruktury a služby zákazníkem.
  • Transparentní monitoring a reporting.
  • Sledování nákladů v reálném čase, tzn. „platíte pouze za to, co využíváte“.
  • Garantovaná dostupnost služeb (SLA pod sankcemi).
  • Podpora 24 x 7 x 365
  •